Customer Service
Onze Technische Dienst staat graag voor u klaar voor al uw vragen of technische issues. Onze gecertificeerde medewerkers verzorgen de ‘staging’ van de handterminals, zodat deze met de juiste software applicaties en instellingen ‘Plug&Play’ worden afgeleverd en u direct aan de slag kan.
Daarnaast bieden wij diverse contractvormen aan om op locatie uw labelprinters te onderhouden. Dit kan zowel preventief als ook bij storing, zodat de downtime van uw printers tot een minimum zal worden beperkt.
Contact
Wij zijn tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar, daarnaast kunt u ook altijd een ticket bij onze helpdesk inschieten, waarna deze automatisch zal worden opgevolgd en u op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.
Helpdesk
Bent u al klant van ons, maak dan direct een helpdesk-ticket in ons systeem aan. Dan pakken wij deze op en nemen contact met u op.
Online Support
In geval van ondersteuning op afstand, kunt u een Teamviewer-sessie starten en contact opnemen via 0343 – 72 39 73 (optie 2), zodat we het systeem tijdelijk over kunnen nemen en het probleem verhelpen.